Vertrek uit Nederland - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Rozemarijn Bijlsma - WaarBenJij.nu Vertrek uit Nederland - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Rozemarijn Bijlsma - WaarBenJij.nu

Vertrek uit Nederland

Door: Rozemarijn

Blijf op de hoogte en volg Rozemarijn

19 Maart 2014 | Nederland, Schiphol

De dag voor en de dag van vertrek wist ik eigenlijk niet meer zo zeker of ik wel wilde gaan. Ik had zin in de reis, maar geen zin om te vertrekken. Het afscheid nemen van mama en Kwok was verdrietig en ook toen ik door de douane was, wisselden gevoelens van verdriet en opgewonden spanning elkaar af. Opstijgen vanaf Schiphol was erg mooi, de zon scheen en ik kon de Scheveningse pier en de Zeeuwse eilanden zien liggen. Daarna boven de grijsblauwe vlakte van de zee. Wel raar eigenlijk dat die stil lijkt te staan. Het oppervlak is wel geribbeld, met hier en daar een witte vlek of een boot. Ik zat naast een aardige Deen, Ulrich, die z'n vriendin in Lima ging opzoeken. Hij was al vaak in Peru geweest en kon me er veel over vertellen. Onze vlucht ging sneller dan gepland, dus om 18:30u (Peruaanse tijd) landden we.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rozemarijn

Hoi! Ik ben Rozemarijn, de meeste mensen noemen me Roos. Ik ben 27 jaar en woon in Utrecht, samen met mijn vriend. Van 19 maart t/m 25 april 2014 ga ik naar Peru, voor het eerst een verre reis alleen. Ik heb er ontzettend veel zin in, maar vind het ook best spannend. Als ik thuis ben, ben ik graag met familie of vrienden, dans ik salsa of kizomba, ben ik aan het shoppen of lekker aan het relaxen op de bank met een kopje thee. Daar kan ik nu ook al weer naar uitkijken! Maar eerst op reis...

Actief sinds 11 Maart 2014
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 7495

Voorgaande reizen:

19 Maart 2014 - 25 April 2014

Mijn eerste reis: Peru 2014

Landen bezocht: