Aankomst in Cusco - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Rozemarijn Bijlsma - WaarBenJij.nu Aankomst in Cusco - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Rozemarijn Bijlsma - WaarBenJij.nu

Aankomst in Cusco

Door: Rozemarijn

Blijf op de hoogte en volg Rozemarijn

20 Maart 2014 | Peru, Cuzco

Toen ik zei dat de aankomst in Lima mooi was, had ik nog geen idee van de vlucht van Lima naar Cusco! :o Echt onbeschrijflijk mooi! De Andes, wat een fantastische bergen! Enorme toppen en dalen, je zou er vanuit het vliegtuig hoogtevrees van krijgen... In Cusco werd ik opgewacht door een man van de talenschool, die mij naar het gastgezin bracht. Mijn gastmoeder heet Laura en haar zoontje Juan Diego. Haar man werkt in Lima. Ik heb een eigen slaap- en badkamer! Ik kreeg gelijk ontbijt en nadat ik me had opgefrist ben ik even naar het centrum gelopen. Plaza de Armas is het centrale plein en de sfeer is er heel relaxt. Een grote fontein in het midden en twee mooie kathedralen erom heen. Lekker op een bankje in de zon gezeten en even puur genieten! Daarna wat rond gewandeld en een Peruaans simkaartje gekocht. Om 13:30u stond de lunch klaar bij mijn gastmoeder, ze had heerlijke soep en een soort nasi gemaakt. Net regende het enorm, maar ik denk dat ik zo nog even weer de stad in ga.

• 20 Maart 2014 - 21:54

Pien:

Hola held, wat superstoer dat je op avontuur bent gegaan en wat fijn dat je al meteen zo blij werd van de bergen, een bordje met je naam erop en een bordje soep! ;) Veel plezier Roosje, ik denk aan je! Liefs, Pien

• 21 Maart 2014 - 19:49

Aniek:

Ha meis, wat ontzettend leuk om je ervaringen tot nu te lezen! Echt een feest van herkenning :) geniet ervan!! Liefs Aniek