Aankomst in Cusco - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Rozemarijn Bijlsma - WaarBenJij.nu Aankomst in Cusco - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Rozemarijn Bijlsma - WaarBenJij.nu

Aankomst in Cusco

Door: Rozemarijn

Blijf op de hoogte en volg Rozemarijn

20 Maart 2014 | Peru, Cuzco

Toen ik zei dat de aankomst in Lima mooi was, had ik nog geen idee van de vlucht van Lima naar Cusco! :o Echt onbeschrijflijk mooi! De Andes, wat een fantastische bergen! Enorme toppen en dalen, je zou er vanuit het vliegtuig hoogtevrees van krijgen... In Cusco werd ik opgewacht door een man van de talenschool, die mij naar het gastgezin bracht. Mijn gastmoeder heet Laura en haar zoontje Juan Diego. Haar man werkt in Lima. Ik heb een eigen slaap- en badkamer! Ik kreeg gelijk ontbijt en nadat ik me had opgefrist ben ik even naar het centrum gelopen. Plaza de Armas is het centrale plein en de sfeer is er heel relaxt. Een grote fontein in het midden en twee mooie kathedralen erom heen. Lekker op een bankje in de zon gezeten en even puur genieten! Daarna wat rond gewandeld en een Peruaans simkaartje gekocht. Om 13:30u stond de lunch klaar bij mijn gastmoeder, ze had heerlijke soep en een soort nasi gemaakt. Net regende het enorm, maar ik denk dat ik zo nog even weer de stad in ga.

  • 20 Maart 2014 - 21:54

    Pien:

    Hola held, wat superstoer dat je op avontuur bent gegaan en wat fijn dat je al meteen zo blij werd van de bergen, een bordje met je naam erop en een bordje soep! ;) Veel plezier Roosje, ik denk aan je! Liefs, Pien

  • 21 Maart 2014 - 19:49

    Aniek:

    Ha meis, wat ontzettend leuk om je ervaringen tot nu te lezen! Echt een feest van herkenning :) geniet ervan!! Liefs Aniek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rozemarijn

Hoi! Ik ben Rozemarijn, de meeste mensen noemen me Roos. Ik ben 27 jaar en woon in Utrecht, samen met mijn vriend. Van 19 maart t/m 25 april 2014 ga ik naar Peru, voor het eerst een verre reis alleen. Ik heb er ontzettend veel zin in, maar vind het ook best spannend. Als ik thuis ben, ben ik graag met familie of vrienden, dans ik salsa of kizomba, ben ik aan het shoppen of lekker aan het relaxen op de bank met een kopje thee. Daar kan ik nu ook al weer naar uitkijken! Maar eerst op reis...

Actief sinds 11 Maart 2014
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 7504

Voorgaande reizen:

19 Maart 2014 - 25 April 2014

Mijn eerste reis: Peru 2014

Landen bezocht: