Verliefd op Cusco! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Rozemarijn Bijlsma - WaarBenJij.nu Verliefd op Cusco! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Rozemarijn Bijlsma - WaarBenJij.nu

Verliefd op Cusco!

Door: Rozemarijn

Blijf op de hoogte en volg Rozemarijn

28 Maart 2014 | Peru, Cuzco

Wat is deze week voorbij gevlogen!! En wat ben ik van de stad gaan houden! Spaanse les gehad op een heel knusse school met leuke medestudenten en gezellige leraren, een salsaschool ontdekt waar elke avond lessen zijn en nog beter, een bar waar elke avond salsafeesten zijn! Vrienden gemaakt, rond gestruind, lekker gegeten in knusse restaurantjes, enorme, kleurige, geurige markten bezocht kortom, verliefd geworden op Cusco en al haar hartelijkheid en schoonheid :-). Ik geniet! Morgen staat de trip naar Machu Pichu op de agenda en ik heb besloten dat, als ik dinsdagavond terug kom, ik nog 1 of 2 dagen hier blijf (in plaats van gelijk door te reizen naar Copacabana in Bolivia). Vanmiddag scheen de zo'n weer en dat maakt gelijk alles nog beter, dus ik ga zo nog even lekker naar buiten en vanavond natuurlijk los op de dansvloer! Na dinsdag het verslag van de Inca Trail! Liefs!

• 14 April 2014 - 20:38

Cavit: