Verliefd op Cusco! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Rozemarijn Bijlsma - WaarBenJij.nu Verliefd op Cusco! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Rozemarijn Bijlsma - WaarBenJij.nu

Verliefd op Cusco!

Door: Rozemarijn

Blijf op de hoogte en volg Rozemarijn

28 Maart 2014 | Peru, Cuzco

Wat is deze week voorbij gevlogen!! En wat ben ik van de stad gaan houden! Spaanse les gehad op een heel knusse school met leuke medestudenten en gezellige leraren, een salsaschool ontdekt waar elke avond lessen zijn en nog beter, een bar waar elke avond salsafeesten zijn! Vrienden gemaakt, rond gestruind, lekker gegeten in knusse restaurantjes, enorme, kleurige, geurige markten bezocht kortom, verliefd geworden op Cusco en al haar hartelijkheid en schoonheid :-). Ik geniet! Morgen staat de trip naar Machu Pichu op de agenda en ik heb besloten dat, als ik dinsdagavond terug kom, ik nog 1 of 2 dagen hier blijf (in plaats van gelijk door te reizen naar Copacabana in Bolivia). Vanmiddag scheen de zo'n weer en dat maakt gelijk alles nog beter, dus ik ga zo nog even lekker naar buiten en vanavond natuurlijk los op de dansvloer! Na dinsdag het verslag van de Inca Trail! Liefs!

  • 14 April 2014 - 20:38

    Cavit:

    Geen nieuwe updates meer? :( :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rozemarijn

Hoi! Ik ben Rozemarijn, de meeste mensen noemen me Roos. Ik ben 27 jaar en woon in Utrecht, samen met mijn vriend. Van 19 maart t/m 25 april 2014 ga ik naar Peru, voor het eerst een verre reis alleen. Ik heb er ontzettend veel zin in, maar vind het ook best spannend. Als ik thuis ben, ben ik graag met familie of vrienden, dans ik salsa of kizomba, ben ik aan het shoppen of lekker aan het relaxen op de bank met een kopje thee. Daar kan ik nu ook al weer naar uitkijken! Maar eerst op reis...

Actief sinds 11 Maart 2014
Verslag gelezen: 1221
Totaal aantal bezoekers 7498

Voorgaande reizen:

19 Maart 2014 - 25 April 2014

Mijn eerste reis: Peru 2014

Landen bezocht: