Overstappen in Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Rozemarijn Bijlsma - WaarBenJij.nu Overstappen in Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Rozemarijn Bijlsma - WaarBenJij.nu

Overstappen in Lima

Door: Rozemarijn

Blijf op de hoogte en volg Rozemarijn

20 Maart 2014 | Peru, Lima

De aankomst in Lima was prachtig! Toen ik m'n raampje open deed vlogen we boven de Andes en zag ik enorme bergtoppen boven de wolken uitkomen. Daarna veranderden de Andes is woestijnbergen en begon Lima. Ik heb nog nooit zoiets surrealistisch, moois gezien! De zon zakte net in de zee toen we gingen landen. Toen ik door de douane heen kwam, stond er een heel vriendelijke Peruaan op mij te wachten (met zo'n bordje met mijn naam erop!). Hij heeft me naar het hotel gebracht en in de auto hebben we wat in het Spaans kunnen kletsen. Mijn hotelkamer was simpel, met een lekker bed, maar helaas geen airco en het was best broeierig! Beetje onrustig geslapen, maar uiteindelijk wel door de wekker wakker geworden. Na het ontbijt werd ik weer naar het vliegveld gebracht voor mijn vlucht naar Cusco.

  • 14 April 2019 - 18:33

    Eva Dolphen:

    Beste Rozemarijn,

    Had je voor het verlaten van de luchthaven in Lima een visum nodig of andere speciale documenten?

    Alvast bedankt voor een antwoordje!

    Groetjes,
    Eva

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rozemarijn

Hoi! Ik ben Rozemarijn, de meeste mensen noemen me Roos. Ik ben 27 jaar en woon in Utrecht, samen met mijn vriend. Van 19 maart t/m 25 april 2014 ga ik naar Peru, voor het eerst een verre reis alleen. Ik heb er ontzettend veel zin in, maar vind het ook best spannend. Als ik thuis ben, ben ik graag met familie of vrienden, dans ik salsa of kizomba, ben ik aan het shoppen of lekker aan het relaxen op de bank met een kopje thee. Daar kan ik nu ook al weer naar uitkijken! Maar eerst op reis...

Actief sinds 11 Maart 2014
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 7518

Voorgaande reizen:

19 Maart 2014 - 25 April 2014

Mijn eerste reis: Peru 2014

Landen bezocht: