Mijn eerste reis: Peru 2014 - Reisverslagen van Rozemarijn Bijlsma - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis: Peru 2014 - Reisverslagen van Rozemarijn Bijlsma - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis: Peru 2014

In de zomer van 2013 ontstond bij mij het idee om naar Zuid-Amerika te gaan. Een verre reis maken heb ik altijd al gewild en nu zou het er dan van gaan komen. Op 22 januari dit jaar stond ik te stuiteren in de kamer, want ik had m'n ticket naar Lima geboekt! Het plan was om vijf weken door Peru te gaan reizen, zodat ik in Nederland nog mijn cursus Spaans af kon maken en ook weer op tijd terug zou zijn voor de bruiloft van mijn zusje. Ook vond ik vijf weken nog te overzien om alleen te doen. In de eerste instantie was ik dus ontzettend blij, daarna sloeg het vermijdingsgedrag toe, omdat ik het ontzettend spannend vond! Ruim een maand voor vertrek moest ik er echter toch aan geloven en ben ik aan het regelen geslagen. Inentingen gehaald, hotel en talenschool gereserveerd, binnenlandse vlucht geboekt en veel andere Peru-reizigers uitgehoord. Nu, iets meer dan een week voor vertrek, is mijn eerste anderhalve week in Peru in ieder geval uitgestippeld, heb ik mijn reisschema verder uitgedacht en kan ik me gaan focussen op inpakken en genieten van mijn laatste weekje Nederland. Straks op naar het avontuur, zodat ik daarna weer thuis kan komen met geweldige verhalen!

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2014

Verliefd op Cusco!

23 Maart 2014

Tour naar de Sacred Valley

22 Maart 2014

Chillen in Cusco

21 Maart 2014

Jetlag en city tour

20 Maart 2014

Aankomst in Cusco
Rozemarijn

Hoi! Ik ben Rozemarijn, de meeste mensen noemen me Roos. Ik ben 27 jaar en woon in Utrecht, samen met mijn vriend. Van 19 maart t/m 25 april 2014 ga ik naar Peru, voor het eerst een verre reis alleen. Ik heb er ontzettend veel zin in, maar vind het ook best spannend. Als ik thuis ben, ben ik graag met familie of vrienden, dans ik salsa of kizomba, ben ik aan het shoppen of lekker aan het relaxen op de bank met een kopje thee. Daar kan ik nu ook al weer naar uitkijken! Maar eerst op reis...

Actief sinds 11 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7512

Voorgaande reizen:

19 Maart 2014 - 25 April 2014

Mijn eerste reis: Peru 2014

Landen bezocht: